fredag 13 augusti 2010

Stackars Barbie

En av Zeldas favoritleksaker är barbiedockor, Trixa (syrrans setter) brukar ta med de ut och leka med. Hundarna tar tag i Barbies hår och springer och svingar runt dessa barbiedockor, ibland har hundarna dragkamp om de oxå. Det är en hel del dockor som fått slängas, och imorgon kommer syrrans dotter hem (ägaren till barbiedockorna) så det är nog bäst vi slänger bort de trasiga innan hon hinner se dem. Tänk att Barbie även är populärt bland hundar =) Som ni ser här har Barbie inte några kläder på sig...kläderna håller inte särskillt bra i en dragkamp mellan en setter och en tollare =)


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul!! Din hund heter precis som min (och jag har också en Tollare!) och dessutom har jag och din hund samma födelsedag, jag är dock född för 25 år sedan!! ;)

    Jag länkar till din blogg. Du är välkommen hos oss på www.tollarzelda.wordpress.com

    Letizia & Zelda

    SvaraRadera