onsdag 26 januari 2011

Härliga vinter

Vintern är allt bra härlig trots allt. Jag gillar inte kylan, men när solen börjar titta fram så njuter jag verkligen av att bo här. Och Zelda verkar tycka mycket om snön. Roxy kan ju som sagt inte vara lös, så igår åkte jag iväg med bilen för att släppa lös de båda efter en skogsstig. Tog med kameran och fick några härliga bilder. Jag håller fortfarande på att lära mig systemkamerans funktioner och får ännu inte till de där riktigt bra bilderna. Det kommer nog ta många hundra dåliga bilder till innan jag lär mig att ta det där bra bilderna som jag är ute efter. Hur som helst så slänger jag in några härliga vinterbilder på hundarna från gårdagens promenad. Jag vet att jag tidigare lovade bilder på det jafg och Zelda har tränat på, men min sambo har jobbat mycket och konstiga tider nu på senaste tiden, så jag har inte haft möjlighet att få några bilder, då han måste fota. Men så fort jag fixar det så lägger jag ut de här.

På promenad med dogsen

Zelda i full fart

Zelda står och spanar in vart Roxy tagit vägen

Roxy fryser om tassarna

Roxy njuter vekligen av att få vara lös, synd att hon inte alltid hade kunnat var det =(

Roxy kan oxå springa fort

Slänger in en sista bild på vart vi var igår. Härligt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar