fredag 22 oktober 2010

Boden imorgon

Ja, idag är det äntligen fredag. Äntligen kanske inte riktigt är rätt ord, jag hade behövt en längre vecka. Har tenta i Psykologi på måndag och känner att jag hade behövt mer tid till att plugga. Ikväll bär det då av till Råneå, imorgonbitti ska vi till Boden på hundutställning. Det är SSRK som anordnar och Zelda ska ställas igen. Jag hoppas att det går lika bra för henne nu som det gjorde i Tromsö. Men man vet ju aldrig. Den här gången ska jag iaf komma ihåg att ta med mig kameran så vi kanske får nå bilder. Eftersom Zelda ställdes förra helgen tänkte jag slöa lite och inte bada henne till nu ihelgen, hur smutsig kan en hund egentligen bli på en vecka? Så, när vi var ute i förrgår var hon på väg ut på gångstigen just då en moped kom körade förbi henne i full fart, hon blir självklart likrädd och springen in under min bil. Vilket betyder att hon nu har en svart rand på nacken. Vad är oddsen? Nu måste jag ju bara henne iaf. Suck. Jaja, återkommer med resultat efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar