fredag 11 mars 2011

Lilla Butiken

Ja, jag har nu i veckan kommit över strecket för 5000 sidvisningar på min blogg...känns kul =) Så, jag tänkte fira det med att göra lite reklam för en barnklädesbutik. Jag vet att det här är en hundblogg och att de som läser det här är hundmänniskor, men vissa av er har ju faktiskt även barn =) Det är nämligen så att min äldsta syster driver en butik och har även en webshop. I veckan har jag sysselsatt mig med att lägga ut nya produkter i webshoppen, över 90 stycken för att vara exakt =) Lilla Butiken säljer baby-, barn- och ungdomskläder i storlek 40-176, så det finns nått att fynda för alla =) Kläderna har bra priser och bra kvalitet. Märkerna i butken är bland annat Fixoni, name it, Kids-up, Claire dk, New Facts, Lasse Åberg, Laban, D-xel, Lego Wear, Grunt, Cadeau, Mexx, Lindberg, Troll Collection, Reima, Ticket to Heaven, Helly Hansen, Hestra, Didriksons och flera andra.

Slänger in bilder på ett litet urval av kläder som finns i butiken när nedan. För att se hela sortimentet surfa in på http://www.lillabutiken.com/ och fynda nya, snygga kläder åt barnen =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar